Friday, June 1, 2012

Reporter la televiziunea ta

Ca tot nu imi place televizorul ma gandesc ce misto ar fi ca fiecare dintre noi sa aiba tehnologia sa realizeze reportaje din diverse locuri. De exemplu sa te plimbi pe munte si sa faci un reportaj de pe o creasta sau dintr-un mic canion. Sau sa treci pe strada, sa vezi ceva ce sigur maine o sa fie stire si sa fii tu primul care o publica.

Pare fantezist?

Nu e. Deja lucrul asta exista intr-un fel si chiar il vad pe site-ul http://www.trafictube.ro. Sa va spun cat de ieftine sunt camerele folosite pentru inregistrare? Si ce calitate au? Va puteti convinge ...

Azi un coleg si-a luat un telefon destept cu android 4. Cand am vazut cum inregistreaza video si cum face poze, exact la postul asta m-am gandit. Totodata am vazut concerte pe youtube inregistrate cu un produs "epăl". Rezultat mai mult decat satisfacator.

Ce ar fi televiziunea online? Ceva gen trafictube? Ar fi reporterii de maine scriitorii de azi de pe bloage?

Habar nu am, dar e clar ca aici e ceva ce se coace.

Ma gandesc ca in momentul ala chiar as fi mai usor de convins sa platesc o taxa catre un provider de content, pentru ca am ocazia sa aleg ce platesc.

Cred ca si la televiziune exista o speranta cu sistemul pay per view. Pana atunci, abonamentul reprezinta din punctul meu de vedere doar o gura de oxigen pentru televiziunile incompetente. Oricum eu n-as da confortul calculatorului pe un tv, desi in ultima vreme se incearca mutarea functionalitatilor pc-ului direct pe tv.

Om trai si om vedea. A incercat cineva sa isi faca un mini-studiou cu aparatul foto, camera video? Intuiesc niste costuri destul de mici.

No comments: