Wednesday, August 8, 2012

Negustoria la romani

Eu(E): Vreau lapte batut marca X?
Vanzator(V): Nu avem.
E: Dar de care aveti?
V: Y la cutie, Z la bidon... Dar Z e cel mai bun. Eu din asta cumpar.

-------

E: Vreau si eu baterii marca X (marca cunoscuta)
V: Avem marca Y (prima oara cand aud de ea). Sunt cele mai bune. Eu din astea folosesc si tin cel mai mult.

------

E: Bocancii astia cum sunt?
V: Sunt foarte buni. Cel mai bun raport calitate pret.

[ ma uit pe net, caut si vad numai probleme... mai ales la magazinul ala ]


~~~~~~~~~~

Astept cu interes si alte intalniri cu acesti negustori innascuti.

E: Vreau si eu un pachet de prezervative?
V: Astea-s cele mai bune. Le folosesc in fiecare seara.

E: Vreau si eu hartie igienica. Ce aveti?
V: Asta e cea mai buna. Cu asta ma sterg la cur si o folosesc si pe post de servetel.

~~~~~~~~~~~~~~

Exista oare o replica mai penibila decat "asta folosesc si eu" sau asta e "cea mai buna". Cum dracu sa vinzi ceva cand nu stii nici sa prezinti produsul?

Ca sa continuam Ce stim sa facem?

Negustorie: FAIL!

No comments: